9 Ekim 2011 Pazar

kahve = peeling

merhaba kizlar :)

en son kullandigim lush'in "dark angels" peelingi idi. simsiyah kömürlü ve cildime cok iyi gelen bir üründü. bitirdikten sonra yenisini almayi unuttum resmen. onun yerine cok güzel bir sey buldum, hemde evimde hazir duran bir sey: kahve :)

kahvenin cilde iyi geldigini duymustum zaten, bir de peeling olarak cok basarili olunca baska peeling alacagimi
düsünmüyorum bir süre.
isterseniz türk kahvenizi ictikten sonra dibinde kalan kahveyi kullanin, isterseniz paketinden elinize kücük bir miktar kahve döküp yüzünüze uygulayin. ben yüzümü islatip kahveyi yüzüme sürüyorum. dilerseniz baska seyleri de karistirabilirsiniz icine, mesela zeytin yagi.

kahve kokusuna ve kahveye bayildigim icin bana göre süper bir sey oldu :)
yalniz lavabo (yada dus) bayagi bi pisleniyor, etraf sararmadan temizlemek lazim.

siz de kahveyi peeling olarak kullandiniz mi hic, kullanmayi düsünüyor musunuz?

3 yorum:

  1. canim ben hic kahve sevmem´de icmemde hayatta bir türlü isinamadim, ama kahve peeling´ini bir kere denedim naomi campbell öneriyordu bende bacaklarima uyguladim ve yumsacik olmustu, ama kokusundan dolayi bir daha yapmadim (birde banyo batti tabii haha ; )) amaaa sen kahveyi seviyorsan bencede kullanmaya devam et : )

    YanıtlaSil
  2. bu kahve piilingi mucize bnce
    şimdi denedim harika oldu cildim

    YanıtlaSil
  3. Kahve telvesiyle yapılan peelingin üstüne tanımam. Ben bir tek yüzümde uyguladım. Fevkalade işe yarıyor ve nemlendiriyor. Hassas cildi olanlara nazikçe ovalamalarını tavsiye ederim. Ben baya sertim o konuda.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...