8 Eylül 2013 Pazar

tavsiye: blog satışı

merhaba genclik

size bir link tavsiye etmek istiyorum, biraz reklam diyelim :)

eminim hepimiz bu durumu biliyoruzdur: evde o kadar cok kullanmadigimiz ve 'öyle duracagina baskasinin isine yarasin' dedigimiz seyler birikiyor ki, insan kurtulmak istiyor. bu nedenle satis bloglarinin cok ise yaradigini düsünüyorum.

sevgili gamze de öyle düsünmüs ve bizleri satis bloguna göz atmaya davet ediyor.
belki sizin hosunuza gidecek bir seyler (makyaj, kiyafet vs.) bulursunuz.
merak ettiyseniz lütfen buradan gamze'nin satis bloguna buyrun :)

 ***

yildizli makyaj da blog satisi yapiyor. ulasmak isteyenler buradan.

8 yorum:

  1. Merhaba bizde takas etkinligi başlattık gamzeyede mail yolladım tşkler yazı için sevgiler :*

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. blog satışımda indirimler yaptım tekrar bakmanızı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Selam;) Bu arada blogumdaki satışa bir göz gezdirirsen sevinirim;) oldukça avantajlı setler var.

    YanıtlaSil
  5. özlemle özlenmektesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3

      ich bemüh mich, güzel kiz.

      Sil
  6. kein Stress. Sadece bil istedim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...